Pakketjes kwamen precies aan op dat afgesproken datum. Retourneren ook gemakkelijk

Snelle levering en artikels prima

Snelle levering en artikels prima

Snel in huis, prima service

Heel gemakkelijk besteld, fijne website zeer overzichtelijk, Helaas had ik de eerste keer mijn bestelling verkeerd , mannetje was zwaarder geworden over de zomer, vond zelf van niet, maar de peaky blunders outfit verried zijn omvang,duidelijk op de feiten gedrukt is er een maatje groter besteld en is manlief op dieet, retour afhandeling was perfect geregeld, en het grotere outfitje paste perfect. Voortaan heb ik mijn adresje voor feest artikelen gevonden, ik zeg doen.

Géweldig

Ongelooflijk snelle uitgebreide website en snelle service! Artikelen de volgende ochtend alles al in huis!

Excellent

the cost was inexpensive, the service was outstanding, deliver in just over 12 hours is impressive.

Heel goed en snel bezorgd. Dank u

Snel thuis bezorgd

Alles goed

De spullen waren op tijd binnen

Goed en snel

Sneller binnen dan beloofd Super

Zeer klantvriendelijk

Kostuum besteld, werd snel geleverd maar had fabricagefout. Mijn mail daarover werd snel beantwoord; ik kreeg het aankoopbedrag teruggestort en mocht het kostuum alsnog houden. Geweldig!

Erg behulpzaam!

Bij het bestellen van een grote order waren een aantal producten niet voldoende op voorraad. We werden goed geholpen door de medewerkers om te zoeken naar een plaatsvervangend product. Erg tevreden!

Zeer snelle levering

Goede communicatie via de mail, duidelijk, helder en in een woord: AANRADER

Te laat bezorgd

Jammer, ‘savonds om 9 uur besteld. Moesten het de andere dag gebruiken. Maar kwam in dag te laat aan. Terwijl onder de artikelen ook stond, morgen in huis.

Deze Assepoester jurk past precies en staat geweldig! Ik ga er zelfs echt in trouwen! Wie heeft er zo’n mooie trouwjurk! Ene dag besteld en de andere dag al in huis! Chapeau.

Konden het mooi gebruiken voor het darten in Amsterdam afgelopen weekend

Heel goed zoals het hoort!

Zoals wordt aangegeven selle en correcte afhandeling van aankoop en direct antwoord bij vragen. Producten zijn precies zoals te zien op de afbeeldingen.

Kon het goed vinden op de site en was makkelijk aan het betalen. Ook is het pakket goed bij mij thuis bezorgd.

Alles top, goede communicatie via de mail, ga hier zeker vaker iets bestellen

Zeer goede service

Goed en snel geleverd.

Overzichtelijk Website Snel en accuraat bezorgd De volgende keer zeker weer rondneuzen op de site. Toppers..

Zwart Costuum

Goeie kwaliteit ik raad dit zeker aan mijn zoontje is er heel blij mee

Makkelijk en snel je feestpak gekocht

Eenvoudig bestellen, goedkoop, snel geleverd

Snel gevonden, snel bezorgd

prima en zeer op tijd. Een keurig bedrijf

Perfecte snelle levering en mooi artikel

De feestkleding is op tijd geleverd en zag er goed uit. Fijn dat je het bij een afleverpunt kan laten bezorgen.

Overzichtelijke website

Overzichtelijke website. Leuke spullen. Snelle levering en heel fijn dat je lange tijd krijgt voor om evt. Te retourneren.

Snelle levering en top aankoop!

's Avobds besteld en volgende dag in huis, topervaring!

Savannahweg 8

3542AW Utrecht

085 - 2731941

Over FeestwinkelXL.nl

Feestwinkel XL is dé grootste online feestwinkel van Nederland en België. Wij verkopen carnavalskleding, grappige kostuums en de lolligste fopartikelen. Wij helpen je elk feestje een geslaagd feestje te maken!